Zeemeermins Blogje

Mijn leven, mijn ervaringen, mijn favoriete websites… Ik deel het allemaal met u op mijn blog.

Yeehaa, binnenkort weer naar Center Parcs Erperheide!!!

op 28 januari 2012

Volgende week is het zover, dan gaan we EINDELIJK terug naar Center Parcs Erperheide! Ik kan niet genoeg zeggen hoe groot ik wel fan ben van dit park. Misschien niet zozeer het park zelf, maar wel het subtropisch zwembad Aquamundo. Dat is een zwembad zoals een zwembad hoort te zijn! Het is echt zoveel meer dan enkel zwemmen, nee, het is een totaalconcept!

In het begin heb je nog veel energie. Dan moet je echt eens de wildwaterbaan uittesten. Die begint binnen, maar dan ga je zo door een plastieken muur en dan kom je meteen buiten. Zeker in de winter is dat dolle pret, want buiten vriest het en in dat warme water glijden is dan echt zo leuk! Eens je terug binnen bent, dan kan je het even wat rustiger aandoen door je te laten meevoeren in het stroomversnellingsbad. Het klinkt misschien geweldig, maar het gaat behoorlijk kalm en is zeker niet gevaarlijk.

aquamundo_image4.jpg

Vervolgens zullen de golven opkomen in het golfbad, en kan je je daar in Australië wanen. Heb je even genoeg, dan ga je gewoon uit het zwembad onder de palmbomen zitten en ga je naar de cafetaria om frietjes te halen of een fris drankje.

aquamundo_image3.jpg

Aquamundo in Erperheide, dat is ook rusten. Er is een solarium waar je kan liggen. En vergeet zeker de talrijke whirlpools niet, vooral die buitenjaccuzi vind ik echt hemels. Ook hier is het zalig vertoeven als het buiten vriest. Je oren hebben ijskoud, maar toch heb je warm en je voelt dat die warme bubbels je omhelzen.. Zalig!

I just can’t wait! Volgende week vertrek ik naar Centerparcs, woohoow!

Geef een reactie

