Zeemeermins Blogje

Mijn leven, mijn ervaringen, mijn favoriete websites… Ik deel het allemaal met u op mijn blog.

Stefie succesvol geopereerd!

op 1 december 2011

Ik vertelde al eerder dat Stefie last had van manken. Na onderzoeken was gebleken dat onze lieve poes last had van een gebroken pootje. Het zo gezegde feit dat katten altijd op hun pootjes terecht komen, is blijkbaar niet altijd waar. Het zo gezegde feit dat katten 9 levens hebben is ook achterhaald. Daarom besloot ik enkele jaren geleden om samen met mijn man een kattenverzekering af te sluiten.

Mijn buren verklaarden ons natuurlijk gek omdat we een verzekering afsloten voor ons huisdiertje, maar deze verzekering heeft ons al veel geld gespaard. Eerst had Stefie een overbelasting van haar nekspieren, vervolgens heeft ons poesje last van een gebroken pootje… Ik ben zeker dat we al veel geld uitgespaard hebben met deze verzekering.

Ik kan alvast zeggen dat ik tevreden ben met de keuzen van verzekering. Deze keuze hebben we gemaakt door een vergelijkende studie te hebben doorgenomen op dierenverzekering.org. Deze website heb ik ontdekt door op een kattenforum te kijken.

Op dierenverzekering.org werden de drie beste verzekeringen met elkaar vergeleken op basis van prijs, premies, vrijstellingen, … hier kon je de drie naast elkaar zien staan en een keuze maken over welke dierenverzekering het best bij jou huisdiertje past!

Ik kan je alvast aanraden om voor jouw huisdier het zelfde te doen, want het kan je aardig wat centjes uitsparen. De kost aan onze stefie loopt ondertussen al op tot 1600 euro. Dat bedrag hebben we niet altijd liggen, maar 9 euro per maand kunnen we best wel besteden aan onze poes. We geven 5 keer meer aan voeding, dus waarom geen verzekering voor later?

Geef een reactie

