Zeemeermins Blogje

Mijn leven, mijn ervaringen, mijn favoriete websites… Ik deel het allemaal met u op mijn blog.

Sinterklaas kleurplaten

op 26 oktober 2011

Uw kinderen gelukkig maken kan door middel van kleurplaten. Op internet zijn er duizenden sites die kleurplaten aanbieden. Echter, momenteel staat alles in het teken van Sinterklaas en bijgevolg is het hoogtij om Sinterklaas kleurplaten af te halen. Deze kunt u gemakkelijk downloaden en vervolgens laten inkleuren door uw kinderen. Indien het wat actiever moet, dan is Sinterklaas knutselen misschien iets voor uw kind. Op een leuke en speelse manier Zwarte Piet poppen maken kan de aandacht van uw kinderen vestigen op de komst van Sinterklaas. Dit jaar kunt u die intocht zien in Dodrecht op 12 november. Zeker de moeite eens waard om te bezoeken.

Geef een reactie

